28 Februari 2010

Denna helg har jag nästan bara jobbat, och varit med Amanda såklart!
Och vi har även varit med massa andra också.
Amanda åkte för drygt en timme sen och jag kommer sakna henne jätte mycket..
Men ska fara till Luleå och hälsa på henne om någon vecka!!

Fredag kom Amanda hit iaf, och så var vi och gled bil och sedan for vi till johanna. Sen vid 22.00 for jag och jobbade, Lördag jobbade jag nästan hela dagen. Så de var nog inte så roligt för Amanda men hon känner ju min bror och andra så hon hade ju dom att umgås med, och sen vid halv fyra eller något sånt på natten kom jag hem, och idag har jag och Amanda bara legat i soffan och slappat, har varit en lång helg, för de mesta väldigt rolig.

Men de som sög pung var att jag har så jävla ont i halsen.
Har haft det ända sen torsdag, och de var hemskt att stå i baren när dom inte hörde mig!
Försökte skrika men dom hörde ändå inte mig så min hals gör väldigt ont nu.
Men Annars var de super roligt att jobba, som alltid annars.

Nu ska jag korta av detta inlägg så hörs vi senare, hade!


Kommentarer
Amanda / 2010-02-28 @ 18:55:08

kommer saknar dig också jättemycket! :( <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback