7 Februari 2010

Tråkigt att så få kommenterar..
Men dom som kommenterade skrev att dom tycker jag ska skaffa lugg igen.
Så eftersom dom flesta säger de så kanske jag passar bäst i det.
Så ska gå och duscha om ett tag och fixa håret så att jag kan klippa lugg.
snart smäller det, hoja vad nervöst ändå, fast jag haft det.

Har just gjort idrotts uppgiften kan inte lova att den blev bra alls.
Gjorde den på kanske en kvart och slängde bara ihop något, vet ej om jag ens fick med de jag skulle.
Men jag hoppas de duger, satsar ju inte precis på mvg mer G.

Ska kanske fixa en blogg design idag, spännande.
Otroligt roligt att folk vill att jag ska fixa deras bloggar.

Har vaknat jätte tidigt idag förresten helt otroligt.
Legat i soffan och kollat film i lägenheten sköööönt!

Nu ska jag springa och duscha hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback