Alla hjärtansdag ♥

Idag är de ju alla hjärtansdag kom jag just på. Så glad alla hjärtansdag allihopa! Igår så var vi på smedjan och tränade jag och elin, johanna jobbade. Sen kom sonja och elina dit och så stod vi och pratade och jag och elin tränade på att hälla på fri hand, och sen efter någon timme eller så, så kom henta och micki dit.

Så efter johanna slutade for vi och gled bil ända till fyra eller liknande. Så när jag kommer hem ligger min pojkvän och min bror på toan och spyr, såg inte alls så härligt ut. Så jag sparkade lite på dom så gick micke och la sig, så får jag stå och dra i ville så han sätter sig upp för han låg nästan i toan haha. men tillslut går han och lägger sig och jag kollar film och fick äntligen sova. Ja de var en ganska lång kväll igår.

Och denna kväll blir nog bara att ligga här hemma och kolla film eller spela cs eller något liknande.
Skola imorn och jag känner mig otroligt less på att fa till skolan, vi har prov i matte på onsdag? tror jag det var och jag kan som sagt nästan ingenting.

Okej slut på gnäll, hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback