Godnatt!

Ja nu har jag fått order att uppdatera min blogg av Mr.X
eller mer Mrs.H hahah.

Men iaf här sitter jag med blött hår och väntar på att de ska torka.
Sen ska jag borsta tänderna och lägga mig i sängen och sova en underbar sömn.
Just nu sitter jag och känner på mina ben dom är helt lena.
Har rakat dom, fast måste smörja dom för dom är lite torra.

Hoja min pojkvän är lite smått rolig haha, han går och pratar med sig själv å sjunger å allt.
Hahah man får då skratta åt honom, och vet ni vad?
Eller johanna vetu vad, jag ska gå och få min MASSAGE nu av ville haha.
sen nice!

Så hörs vi imorn, godnatt!


Kommentarer
sonja / 2010-02-24 @ 23:05:43

sweeet :D

johanna / 2010-02-25 @ 16:06:52

Malvina de finns en skilland mellan petting och massage ;) fniss nu var jag allt buuusig ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback