mocca

Visste ni...
att jag vill - ha sommar
att jag har - ont i ögonen/huvudet

att jag funderar på - att sova.
att jag pratar – med min pojkvän.
att jag inte gillar – skolan och chili con carne.
att min första riktiga kyss – var underbar.

att kärlek är – härligt.
att jag gillar – kläder.
att jag är förälskad i – Victor Mella 
att sist jag grät var – var ett tag sedan.
att min mobiltelefon är – fet.

att när jag vaknar på morgonen – får jag en puss av min älskade.
att innan jag går och lägger mig – kollar jag en film och myser med ville.
att idag har jag – spelat cs.
att jag just nu tänker på - min pojkvän.
att i kväll ska jag – mysa och kolla film.

att i morgon kommer jag – fa till skolan och ha jävligt tråkiga lektioner.
att jag hoppas – att jag vinner en miljon.

att jag verkligen vill - flytta

Kommentarer
Jennifer / 2010-02-18 @ 00:21:40

Alltså Malvina ! Jag och Elvira har väntat att du och Victor ska komma och hälsa på oss :)

När ska ni komma egentligen?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback