060110

Godmorgon!
här ligger jag i soffan ännu, känns ganska skönt.
efter en lång dag somnade jag äntligen tidigt, somnade vid ett kanske.
Och så har jag just vaknat, hade säkert sovit längre om inte mamma hade gått omkring här.
fast ja, 6-6½ timmar har jag nog sovit ändå så lite bättre än vanligt haha.

Ja igår, jag körde hela vägen från pajala hit till lähenheten, ganska läskigt att köra här i kalix!!!
Men de gick bra, när vi kom hit hjälpte jag mamma städa mickes lägenhet.
Sen for vi å handla massa mat och sånt till micke, samtidigt köpte pizza.
Jävligt billgit två st för 85kr.

Sen kom vi hit så duschade jag och sen kollade jag film.
Idag ska vi dra till Haparanda.
Ska gå på ikea å sånt, bara lite snabbt tror jag.
Vill hitta nå klädesplagg också.

Aja uppdaterar nog senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback