16.50

Godmorgon!
Vaknade för ungegär en halv timme sen.
Fyfan, mamma hade lovat att väcka mig men nepp.
Och så sa hon att jag sett så blek ut när jag inte kunnat sova och behövde vila ut.
Men då är de så, de är ju skola imorn och dit kommer jag ju aldrig palla.
Men måste för jag kom nyss på att jag har prov imorn!
Fittas jävla kuk balle.

Aja köpte ju kläder i haparanda igår så här kommer ett par fula bilder på mina nya kläder!


Ljusblå tröja, finare färg i verkligheten.                     Blommig tröja, också finare färg i verkligheten.


Lack-leggings typ, ser fula ut på bilden...                  Rosa mjukisbyxor, ful färg på bilden.


Lila tunika, där ser den blå ut..                                Ljusrosa keps, röda underkläder, och ett bälte.

Kommentarer
Gabriella / 2010-01-07 @ 16:57:11

åhh, jag vill också ha lack-leggings :)


Lina / 2010-01-08 @ 11:26:31

en sån där blommig tröja från gina har jag också! men en grå tror jag Emma tog. och den är ännu i Hudik :(



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback