18 Januari 2010

Goddag!
Nu ska jag vara ledsen att behöva säga förlåt för dålig uppdatering haha.
Jag vet inte hur ofta jag skriver det, men de är så!
har iaf sovit i lägenheten så där är det inte riktigt lätt att uppdatera.
Söndags när micke hade datorn där så dampade internet, och villes dator orkade jag inte ens försöka med imorse.
Iaf måndag igen, suger pung eller vad säger ni?
Igår när Gabriella fyllde år så satt jag där hela kvällen, trevligt som bara den.
Underbar kusin och grymt härlig familj också!
Vi spelade Buzz igen tihi, blev ju inte direkt etta men de är ändå lika roligt.

Imorse när jag skulle gå till skolan så skrev jag till Gabba om hon ville gå med mig och de ville hon.
Så de var inte så tråkigt å gå, fast det snöade.

Idag ska jag umgås med dom ünderbara Johanna, Sonja och Elina!
Johanna åker imorgon..
Åh vad avundsjuk jag är, och åååååå vad jag kommer sakna henne!!!!!
okej de här blev ett långt inlägg, får nog uppdatera mer senare.
annars kan jag skriva flera meter till.

hörs sen!
bild från i morse. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback