28 Januari

-visst har ni saknat mig?

Hej förlåt för att jag inte uppdaterat, men nu är det så att jag har inte haft någon dator.
Okej villes dator har varit i lägenheten men har inte ens orkat blogga med den.
Och sen så har jag inte så mycket å skriva heller.
Men tänkte nu när jag sitter på data lektionen så kan jag väl visa att jag lever.
Haha, men ja.. skolan är lika tråkig som vanligt.
Nu är det bara fyra månader kvar typ så slipper jag detta.
De känns skönt, och bra!
Nedräkningen har verkligen börjat, fyfan så skönt!

Imorn kommer äntligen min älskade JOHANNA hem, åh vad härligt.
Så ska vi supa och vara fulla å glada.
De är min plan för fredagen den 29 Januari.
Lördag har jag inga planer för så de får ni höra om sen.

Nu ska jag fortsätta med mitt och göra klart den här förbaskade uppgiften.
Fyffffffffaaaaaaaaaaaaaaaan så de är jobbigt.

Hörs säkert imorn, hade bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback