8 Januari 2010

Grattis Amanda!
hoppas du får en underbar 17års dag ♥
Jag älskar dig vännen min.

klockan är halv sju på morgonen, vad gör jag vaken nu?
De är så här, jag fick några sömnpiller av sonja för hon vet hur dåligt jag sover.
Att jag inte kan somna och sånt, så vid elva tog jag två st piller och la mig i sängen och kollade film.
Somnade nog vid tolv skulle jag gissa,  och så vaknar jag tjugo över tre.
Tänkte ju som att jag somnar om, men nepp ligger i sängen till halv fyra.
Då bestämmer jag mig att ne nu fan går jag upp.
Och sen dess har jag suttit här nere, har nyss duschat och så också.

Ska väl börja fixa håret så att jag sen bara kan ta de lungt.
Lägger in lite bilder sen och sånt innan jag far till skolan.
Så hörs om någon timme!

Kommentarer
Amanda / 2010-01-09 @ 04:11:47

Tack gumman, älskar dig också! <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback