Piercing

Nu har jag just duschat.
Så nu känner man sig så gott som ny haha.
Sitter och läser massa om hål i tungan.
åh vad jag längtar, men jag är rädd för vissa saker.
typ att jag ska försöka dra in tungan i munnen när han trycker hål.
Och att tungan blir jättejätte svullen så jag inte ens kan prata haha.
Och sen att jag råkar tugga på staven så någon tand går av.
Men direkt den har läkt när jag byter stav ska jag lägga plast kulor.
Så om jag tuggar på dom så går inte mina tänder sönder.
Men fan så jag längtar.
inte efter svullnaden men bara känna hur de känns att göra själva hålet.
men när jag väl sitter där kommer jag vara så jävla nervös men sen är då så jävla skönt på något sätt.
Även fast de gör så jävla ont så är de skönt.

för nu har jag läst massa, och för alla var de bara svullnaden som var jobbig.
Så har du hål i tungan, eller vill du göra?
Ge gärna tips på något bra ställe, tex där du gjorde o.s.v!


Kommentarer
S / 2010-01-04 @ 23:43:54

Eyon i Luleå ! och det gör inte alls ont att ta hål i tungan (: din tunga kommer bara vara svullen i ungefär en vecka :)

L / 2010-01-05 @ 03:46:57

Gjorde också där. Het perfekt blev det :) Det enda som kändes var när han klämde ihop tungan med en tång, mer kändes de inte :) Det var som bara klart helt plötsligt. Det tog ett tag innan tungan svullnade så man hann gå och hämta is från max. Haha :b Jag kunde äta vanlig mat efter några dagar, men de är massa is som gäller :) Lycka till!

M / 2010-01-06 @ 08:08:33

Tack för tipsen! :) Jo har planerat att äta pigelin flera gånger om dagen :D tack så mycket :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback