When my world is falling apart

skoldagen har varit enkel.
Svenskan satt jag sanna och rebecka och pratade massa om filmer och om gravida och sånt.
Så den lektionen gick fort. Sen hade jag då matte som också gick fort.
Och här sitter ja nu iaf, ikväll blir det bio!
New moon, har sett den med dålig kvalité och utan text så ska nu kolla den med bra kvalité och text.
De blir ju sån stor skillnad när man kollar bio och kollar hemma.
Så jag kommer säkert börja gråta när han lämnar henne.
Haha

Nu ska jag vänta på mat och sitta och kolla runt på internet.
Hörs senare!

Det är som att jag väntar på dig, som att du snart kommer.
Men så blir det aldrig igen. Det är bara leva vidare och ta dag för dag.

Kommentarer
Gabriella / 2010-01-13 @ 18:27:27

du komemr stor gråta, tro mig! ;)


Anonym / 2010-01-14 @ 18:18:10

har någon dött?:/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback