You love me for who I am

Såg för en liten stund sen att de är folk som kommenterar min blogg.
Jag tycker de är jätte roligt, folk som jag inte känner.
De är de som är roligast. Men tack iaf för kommentarerna :)

Nu sitter jag iaf här hos johanna och inte gör någonting.
Sitter å pratar massa och sånt.
Vill fara till kiosken och köpa godis är sjukt sugen på godis!
Men de är så kallt ute så orkar inte gå dit.
Och kiosken stänger nio, men sibylla stänger tio.
Men skillnaden är kiosken-mjuka och goda godisar, sibylla-hårda och äckliga haha.

Ne jag måste nog pallra mig till kiosken snart, köpa burn och lite godis.
Skulle sitta fint i munnen, usch så gott.

Kommentarer

sv: stora läppar är bääst :D


Lina / 2010-01-16 @ 17:11:43

(y) håller med om den där skillnaden på sibylla o kiosken godis ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback