dreamcatcher

Nu är jag hemma.
Slutade vid tio tiden och sen har jag varit med sonja och gabriella.
Johanna for typ just när jag slutade så.

Imorgon börjar jag först 11 och slutar vid 6 så de är nice!
Och sen på torsdag och fredag börjar jag först fem.

Hoja jag vill att mina kläder ska komma!
Kolla nyss och dom har inte skickat det ännu så de hinner nog inte komma.
Attans, jag som ville ha på mig kläderna på dopet och på min födelsedag.

Förresten så köpte mamma en drömfångare åt mig.
Hon vet hur dåligt jag sover ibland, och har ganska svårt att somna.
Så den var verkligen bra, vet ej om den funkar ännu men än så länge har jag sovit bra!
Här slänger jag upp en bild på den, och sen ska jag sova.

Godnatt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback