Om en timme!

Sitter på jobbet just nu.
Johanna håller på tvätta så ska vänta på att den tvätten blir klar.
Så ska hon slå igång en ny och så ska vi städa i restaurangen lite.
Tänkte dammsuga och skura lite smått hade vi tänkt.
Och under tiden vi gör de så är en ny tvätt igång.

Ja och sen när vi gjort de har jag ingen aning om vad vi hittar på.
Men vid ett blir de å fara hem tror jag.

Har ont i huvudet också..
Och imorgon måste jag vakna lite tidigare.
Ska på dop, uuh va svårt att veta vad man ska ta på sig.
Jag trodde jag hade kommit på det, men när jag testade det imorse såg de inte bra ut.
men de ska bli roligt att gå på dop, ska fota som bara den!

+ Om en timme fyller jag år!
underbart.

Kommentarer
Leia ♥ / 2010-07-18 @ 22:31:47

Hej!

Hur är det?? :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback