Vitchoklad, jordgubbar...

Nu har jag bakat igen!
Så här mitt i natten haha.
Nja inte rikigt men sent sent på kvällen iaf.

Har jobbat idag och när jag kom hem funderade jag på om jag skulle baka.
Så då bakade jag likdana muffins som innan.
Och min söta Victor var så snäll och hjälpte mig.
Jag tror han tycker om att baka, han vågar nog inte bara säga det.

Därför så elak som jag är så tvingar jag han att hjälpa mig :)

Det ska bli riktigt gott de här.
Snart är dom klara, och så ska dom svalna lite bara så är dom klara.
Och då ska jag fetta i mig massvis, och sen ta en välförtjänt dusch!
För ni har väl kännt denna kvava värme idag pajalabor?
hemskt..

Uppdaterar kanske senare, annars hörs vi imorgon ;* 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback