28 Juni 2010

sorry för dålig uppdatering.
men har som inte haft tid och när jag haft det, har jag inte orkat.
Har som sagt jobbat både fredag och lördag.

Gick väldigt bra, med lördagen var kall och regnig.
Men jag överlevde som tur var.
Fast känner en förkyldning på G här.

Ska jobba tis, ons, tors, fre, lör och söndag.
Så denna vecka kommer de nog vara lite sådär med uppdatering.
Men jag lovar ska göra mitt bästa!

Här slänger jag in en lista som jag snodde av Gabba.

Vad heter ni? Malvina Och Victor
Hur träffades ni? Första gången är för tre år sedan och en dag. På backen 2007.
Är ni förlovade? Nej, men vi funderar på att förlova oss på våran 3-års dag.
Bor ni ihop? Nej, men vi sover med varandra varje natt tihi.
Har ni barn? Nej inte ännu.
Har båda körkort? Nej de är tyvärr bara han som har det. 
Isåfall, vem kör bäst? Jag :D hahaha.. Eller så inte..
Kommer du ihåg er första kyss? klart att jag gör!
Vem sa "Jag älskar dig" först? Jag tror faktiskt att det var jag.
Vem är äldst? Victor.
Vilka stjärntecken är ni? Kräfta och Victor är Vågen.
Vem fyller år först på året? Det är jag.
Vem är längst? Victor är väl någon cm längre skulle jag tro.
Vem sjunger bäst? Såklart är det ju Victor :)
Håller ni varandra i handen på stan? Nja, ibland. Beror på vart vi går och hur långt.
Kände ni varandra innan ni blev ihop? Ja de är ju klart. Man blir ju inte tillsammans med någon man inte känner?
Har ni varit utomlands tillammans? Hahah klart. Vi har varit och besökt finland många gånger.
Vilket är ert bästa minne? Finns så många bra minnen vi har tillsammans.
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Vi ligger och myser och sådant.
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Alltid!
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? Ne.
Brukar ni bråka? Ja, men de är inte så ofta.
Ringer eller SMS:ar ni mest? smsar.
Vilken är hans finaste kroppsdel? Allt är ju fint, men de är svårt att säga.. Ryggen och armarna är väldigt snygga. Hans söta lilla rumpa är bara fööööör söt. Hans ögon är väldigt fina och jag gillar dom verkligen. Och jag älskar hans leende, hela jag lyser av att se honom skratta. Så de är svårt att välja..
Brukar nån av er prata i sömnen? Victor har väl någon gång sagt något. Men inte annars vad jag vet.


Godnatt gott folk :*


Kommentarer
sonja / 2010-06-28 @ 17:11:53

jamen vi är bäst endå :D

Anonym / 2010-06-30 @ 12:01:49

Vad kul att åka utomlands. =)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback