5 Juni 2010

Tjenare!!
Nu sitter vi hemma hos lisa och inte gör någonting.
Vi har varit på stan idag, fick med mig några plagg hem iaf.

Ett par leggins en tunika som jag ska ha ikväll och tre trosor.
Sen fanns det inge mer, men jag är nöjd ändå.

Ikväll blir det att supa igen, ska bli skit roligt!
Läste iveckan i mitt horoskop att lördagen kommer bli lyckad så.

Igår blev det en ganska tidig kväll faktiskt.
Men de gör ingenting de heller.
Imorgon åker vi ju hem, så är hemma vid 3 tiden.
Ska bli skönt att få träffa min älskade, tihi.
Igår firade vi faktiskt 32månader.
Det är inte lite de.

Slänger upp bilder imorn, hörs senare!

Kommentarer
sandra fuhrman / 2010-06-06 @ 23:09:45

Knulla alla brudar!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback