Ekorre

Hahahahahaha..
Micke ropade på mig nere ifrån köket.
Så när jag kommer dit ner ber han mig kolla under kökssoffan.
Så tänkte jag "ne hoja nu är de nå läskigt typ en spindel"
När jag böjer mig ner så ser jag en litenliten ekorre som klöser på väggen.

Så försöker jag fota den men så börjar den springa runt i köket.
Och den bara glider runt där hahaha..

Sjukt söt var den iaf, men vi fick ut den.
Som tur var, den har nog varit här inne sen igår för pappa berättade något sådant.
Att den hade sprungit bakom spisen, men nu är den ute serru.

Ska strax till byn tror jag.

Här är en bild, man ser knappt något men ändå.
Man ser hur liten den är iaf, tihi..


Kommentarer
Amanda / 2010-06-14 @ 18:16:02

naaw , hoja va söt! :)


Gabriella / 2010-06-14 @ 18:25:35

nej vad söt! :D


Paloma / 2010-06-14 @ 19:57:19

Mnå, staackars liten.. Tur att ni fick ut den :)


Paloma / 2010-06-14 @ 19:59:24

Mnå, stackars liten.. Tur att ni fick ut den:)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback