Godnatt gott folk!

Nu ska jag gå och lägga mig tänkte jag.
Ska bli skönt att sova, är så trött hela tiden så de är sjukt..
Har bara varit med Victor ikväll, skönt det var ett tag sen.
Så nu ska jag lägga mig i sängen och kolla film.

Förresten så var de ju musik i de gröna idag också.
Var väl inte precis roligt de här året heller.
Blåste som bara den och de var kallt.

IMORGON är sista jävla dagen!!
Aldrig mer pajala skola, fyfan va nice.
Tänk att jag klarade hela jävla ettan fast det var pest och pina.
Men jag är stolt över mig själv och önskar mig själv lycka till, till nästa år.

Nu ska jag sova, godnatt!

Kommentarer
Anonym / 2010-06-14 @ 10:32:20

vart ska du flytta :D ?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback