Maskiner

Det är fulväder.
Tråkigt, så här i början av sommaren.

Imorse när jag vaknade vid sex så sken solen för fullt.
Och de var då jag tänkte att jag ska få gå ut och sola för första gången denna sommar.
Men nepp inte så blev det heller, men nu vet jag inte hur vädret varit när jag vilade.
Somnade om vid tio och vaknade nu, tänk så var de jätte fint väder just då?
-Ja de hade ju inte varit mer än "tyypiiiiskt"

Nu ska jag gå och tvätta gammalt smink och sen börja om från början.
Fan att de inte finns en knapp som man kan klicka på så är allt klart.
Man kan välja olika frisyrer och sminkningar bara med hjälp av en litenliten knapp.
Fyfan så enkelt det hade varit.

Toaletten nästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback