On my way home!

Nu sitter vi på bussen.
Det var så nära att vi missade bussen.
När vi kommer in i gällivare med linjebussen.
Så säger Johanna: Jo den är kvar jag ser den.. och där åkte den..

Just när hon sa de blev vi riktigt förbannade.
Men sen fick vi springa och då när vi kommit in i bussen.
Då brister alla ut i asgarv!

Men nu sitter vi på bussen.
Tur är ju det, för mina kläder hade absolut inte räckt till att stanna en till dag.
Men som ja sa på linjebussen -missar vi den ska jag till lindex och köpa nya underkläder.
Turen var ju då på våran sida och som sagt sitter vi på bussen hem.

Nu har jag inte så mycker mer att skriva.
Uppdaterar när jag kommer hem!!


Kommentarer
Jennifer / 2010-06-21 @ 16:22:35

Nej dom förstår inte det. Karljävlar :) Tröga.. :D



Haha..



Vi ska ha dop på din födelsedag :)



Jag jobbar extra i Kengis. Super mysigt är det där :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback