-kopiös fabulös.. seriös?-

nu ska jag försöka plugga lite svenska och sedan ska jag nog tvätta bort sminket å lägga mig.
För de här kommer ju ta hur länge som helst, åååååh..
Men iaf imorn har jag sovmorgon och denna gång är jag säker haha.
Imorse när mamma ringde å väckte mig eller jag var vaken men iaf, så garvade hon åt mig.
För att jag trodde de var tisdag igår haha, ja nog är man allt dum ibland.

Denna dag har varit rätt enkel ändå, men jobbiga lektioner.
Imorgon är en super enkel dag!

De här ritade jag på matten idag, eller började med den igår på matten.
Ritade ju inte den seriöst, utan sånt där kladd som man alltid gör, men denna belv ju så..
sjukt SNYGG!!      öhmm..


Kommentarer
johanna / 2010-03-16 @ 19:35:57

HAHAHA, Rita dit lite fler percingar så har vi en person de liknar på pricken nämner inga namn, men du vet vem jag menar ;D


johanna / 2010-03-16 @ 19:37:04

Måste skriva en till kommentar, HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! den var inte kass.. den är rolig för den är sann :D HAHAHAHAhahahahahaha



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback