-dagen innan helgdagen-

Sitter och kollar kläder, fyfan va sugen jag är på att beställa mer!
är jätte sugen, men då tänkte jag så här.
Att jag väntar tills jag fått mina andra kläder först och sen beställer jag mer.
Så hoppas de går fort nu till vecka fjorton så jag får beställa.

För de kan ju vara så att när jag får kläderna så är jag inte lika sugen på beställa mer.
Så därför väntar jag om de är någon som tänker att jag är knäpp.
'varför ska hon vänta tills hennes andra kläder kommer, de är ju bara beställa'

Nu ska jag gå ner och äta, och sedan förhoppningsvis titta någon film.
Hörs imorgon på morgonen, för här kommer de nog inte mer uppdateringar.
godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback