-sätta näsan i vädret-

De går inte så där jätte bra å plugga, men snart säger jag godnatt till den boken.
Så innan nio ska jag iaf sluta försöka, tänkte att jag skulle göra prov två imorn så därför jag pluggar så mycket.
Vi ska hinna med dom tre första proven nu inför lovet v.14
Så i måndags gjorde jag första, så imorn ska jag prova med andra.
De är ordkunskap typ, vi får häften med tusentals ord i femtioelva olika meningar och berättelser.
Och så ska vi veta vad dom betyder och sedan kunna de på provet sen.

men iaf så tänkte hinner jag göra två den här veckan, så satsar jag lite på referatet i en vecka.
Och samtidigt då få tredje häftet och kunna de till nästa veckas måndag eller onsdag.
Så hade jag tänkt men sen om de blir så är ju en annan sak.

men isf så kan jag ta de lungt vecka tretton.
Och de skulle vara skönt, för då kan jag börja med fjärde häftet å sånt.

slänger upp ett par bilder jag tog för några veckor sedan.


Kommentarer
Amanda / 2010-03-16 @ 22:14:58

Du är så söt min ängel! :) <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback