23 Mars 2010


Våren är påväg!
känns hur härligt som helst nu när man ser att solen lyser varje dag och på helgerna är det varmt och fint väder, de som våren ska innehålla -massvis med sooool! Snart får man ta på sig lite tunnare kläder ist för dom här dumma vinterkläderna. Och massvis med skoter turer ska jag få in denna vår. Hoppas jag!

Smedjan!
Super roligt ställe att jobba på, och inte nog med det underbara johanna är ju också där!
Så då får man flera saker under helgerna, tjäna pengar umgås med vänner och ja allt möjligt.

Sommaren 2010
ser jag redan plus för, har beställt lite sommarkläder redan, och ska nog snart beställa ännu mer. Denna sommar kommer bli en überhärlig sommar. Johanna och Elina fyller arton och de ska bli mycket supande och olika resor lite var som helst. Sommaren är något jag längtar efter!!


Skolan!
hatar de stället just nu, som jag alltid gjort!

Kylan!
jag tycker de är synd att de ska vara så kallt ibland. Jag vill ha en sol som värmer, de kan vara några plus grader och inte minus grader, jag vill att de ska vara skönt å vara ute och inte frysa när man går ut. Så då kanske man till och med hade velat ta en promenad i de fina vädret, men när de är kallt så vill man inte gå ut.

Att vara pissnödig hela tiden!
Jag är pissnödig hela jävla tiden, helt plötsligt har jag blivit pissnödig flera gånger per dag. Förut så pissade jag kanske 3-4 gånger om dagen men nu pissar jag 6-7 gånger om dagen. Och de är ju dubbelt så mycket. Förstå att de är jobbigt, så jag försöker hålla mig hur länge som helst så jag ska slippa gå på toa så ofta, fan de är irriterande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback