23.15

Nu ska vi snart lägga oss i sängen och sova..
Har varit en rolig dag och haft massvis å göra hela dagen!
När vi kom hit så for vi nästan direkt på stan då jag handlade hur mycket som helst.
Tror de ar 14 plagg eller något sådant, har dock tagit bild på alla men de kommer först på onsdag!
Kan iaf berätta vad jag har köpt så får ni se färger och sånt sen.
3 par leggins, 4 par linnen, 3 par trosor, ett par skor, lösnaglar, nagellack..
Ja de var nog inge mer, sen har vi färgat håret på Amanda, och sedan fixat våra naglar.
Och ja allt möjligt till de också.
Nu ska jag sluta skriva här och så hörs vi nog imorn, Hade bra!
Saknar dig min älskade

Kommentarer
Jennifer / 2010-03-09 @ 17:25:12

Fy han... :) Men du får komma utan karlskrället :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback