29 Mars 2010

Anonym om NU ÄR DET PARTYYYYYY!!!:
Fattar inte hur du pallar vara så utseendefixerad.

Sv: Vet du vad? de gör jag, haha. för det första så älskar jag att fixa mig.
När jag har orken vilket är nästan varje dag, och för de andra är de jävligt roligt.
Och för de tredje och för de fjärde, femte, sjätte, sjunde och åttonde så pallar jag :)
Jag tycker om att sminka både andra och mig själv, så vem ska jag sminka på morgonen om inte mig själv?
Och jag tycker om rakt hår, vilket jag inte har så då plattar jag de varje morgon.
Och för de sista så älskar jag kläder så jag slänger inte på mig något som inte passar ihop.
(bara dom dagar jag är så sliten att jag inte orkar göra något på morgonen.)

Så där har du nog en förklaring, och sen stod det att du var från pajala?
Varför inte skriva namn bara? :)

Idag har jag ätit DONUTS!


mm tasty..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback