Shoppingen

Nu är jag hemma!
Här kommer alla bilder på de jag köpt.
Så slänger jag in resten av bilderna som jag tagit i nästa inlägg.
allt gick nog på 2100:- så inte så farligt, men sen har jag ju ätit och kollat hockey.
Så ganska mycket pengar har jag då slösat.... fan
men tur så har jag kvar typ tretusen +att de är inte länge kvar till studiebidrag och lön♥


Lila linne (ser ut som blå)                Gult linne                                   Svart linne (behövdes ett nytt)
Gina tricot 99:-                               Gina tricot 99:-                           Gina tricot 99:-

Vitt linne (behöves nytt där också)   JeansLeggins                                Jeans Leggins
Gina triocot 99:-                             Cubus 299:-                                 Cubus 299:-

Lackleggins                                    Lila och gult nagellack                   Lösnaglar
Cubus 199:-                                   Cubus 2 för 39:- (tror jag)             Cubus 66:- rea

Mörkrosa Ljustosa och mörkblåa trosor                    Högklackade sommarskor
Gina tricot 3 för 149:-                                             Dinsko 349:- (tror de var på dinsko)

Vit väska                                                               tungpiercing med lila "diamant"
Accent 349:-                                                          Solgården 120:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback