20.29

Tjenare nu sitter jag hemma hos johanna haha.
Var ute och övningskörde med pappa och så försökte jag ringa johanna men hon svarade inte.
Så körde jag förbi här några gånger, så tänkte jag vart fan är hon!
Så sa pappa att jag skulle gå in och kolla.
Så kliver jag in så ligger hon på soffan å sover, så jag skriker jag "Johanna får jag vara med dig"
så garvar hon och säger jo klart, så sen dess har jag varit med henne.

Vi kom nyss från snickarbacken var där och käkade lite.
Så nu sitter vi hemma hos johanna igen.
Jag började skriva mitt inlägg innan vi drog men hann inte skriva klart det.

Hörs senare!

Kommentarer
henriikka / 2010-03-05 @ 16:49:06

eeehehe, det va kul ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback