5 Mars 2010

Denna dag har varit rätt skön ändå, tre lektioner idag.
På sh så fick vi ficka sen diskuterade vi om någon statsskuld å massa bajs.
på svenskan så satt jag bara och jobbade med de där häftet.
Så sen engelska då jag kollade när min klass gjorde "teater" eller vad man nu ska kalla det.

När jag kom hem så sov jag, och de var super skönt säger jag bara!
hade kunnat sova längre men då kom pappa med mat, så åt vi hamburgare de var gott!

Nu tänkte jag mig att jag ska dra på byn eller något sånt.
Johanna slutar iaf vid åtta och då ska jag umgås med henne och säkert några fler.
Lekte just lite med ps, bilden är tagen idag.
Gjorde om bilden så pass mycket att man inte ser min ögonskugga hahha.


Kommentarer
Amanda / 2010-03-05 @ 22:26:33

<3


majja / 2010-03-07 @ 20:38:34

guud vad fin bild:D

sonja / 2010-03-09 @ 01:13:37

grymt fin bild :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback