17 Maj 2010

Fick order om att uppdatera, så tänkte likalika..
Det var ju några dagar sedan jag uppdaterade.

Igår for Amanda hem till luleå igen.
Plus på det så fick jag feber också, fyyyfan.
Hade ju tänkt klippa Amanda men så blev de inte heller.
Orkade inte klippa henne i feber.

Så nu ligger jag här i sängen, blöt som en fisk i allt svett.
Hostar som ett svin och har ont.

Imorgon har vi nationellaprov, Matte B
Men om jag har feber imorn tänker jag tyvärr inte gör det.
Jag ska inte sitta i fyra timmar med feber och svettas och hosta o.s.v.
Så jag hoppas jag får en annan dag att göra den isf.

Nu har jag inte så mycket och skriva
vi får höras senare!

Kommentarer
MILKA / 2010-05-17 @ 20:07:23

krya på dig!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback