4 Maj 2010

Imorse när jag hade uppdaterat min blogg så gör jag som vanligt..
Läser såklart andras bloggar.

Så kommer jag in på Amandas blogg.
Och så hade hon skrivit om mig, jag blev helt överlycklig.
-Amanda du gjorde verkligen min dag!
Jag älskar dig gumman, 15 år har vi känt varandra om inte mer till och med?
Men mer ska de bli, du är underbar!!

Nåja, nationella gick väl så där. Reading gick nog dubbelt så bra som listening.
Men jag hoppas på de bästa, och nog tror jag att jag klarade.

Så efter de hade jag en lektion, och sen slutade jag.
Så slutade redan halv ett, SKÖNT!!

Cya!


Kommentarer
Amanda / 2010-05-04 @ 17:34:12

nå inte behöver du bli generad! ;) hihih va bra att du blev glad gumman! ;D jaa, klart det ska bli mer än dubbelt! :) Du är underbar stumpan, längtar till nästa helg :D hihi, pusssss <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback