5 Maj 2010

Felicia om Gamla minnen!:
Hej malvina, jag gillar din blogg! :)

jag har några frågor.. Är du och gabriella (gaabba.blogg.se) släkt eller nånting? Och jag har sett er i gve och ni har kopior av varandras kroppar, fast gabriella är kortare. Hur håller ni er i form? Vad är johanna till er? :D

uppskattar svar! kram!

Sv: Hejhej, tackar :)

Eftersom du inte hade någon blogg, så tar jag det här.
Jo vi är första kusiner, hennes pappa är min morbror, och då min mamma hennes faster.
Jag vet inte, jag tränar då aldrig, jag hatar att träna. Och jag äter när jag är hungrig.
Som nästan är hela tiden tycker jag, så jag gör ingenting för att hålla mig iform.
Jag sitter hemma framför datorn och äter hahahaha!!

Johanna är bara min bästavän, så vi är inte släkt eller något sådant.
kram!

Kommentarer
johanna / 2010-05-05 @ 15:49:27

Jääsi, detta var ju spännande?! :D Hha



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback