Gamla minnen!

Här kommer några härliga och roliga bilder!!!

Amanda och jag, ute med skotern ;)                        En till på mig och Amanda, vi är sen snygga!!!


Jag och Gabriella påväg till Grekland!                       Min snygga bror! va bara tvungen att ta med den.


Min bror, som en militär haha.                                  Pappa och Jag!


Amanda Jag och Jocke, klädde ut oss i stugan!          Sötsöta Gabriella!



Morbror och älskade kusin Gabriella i grekland!          En del av alla i grekland!


Jag och Micke, på husvagnssemester!                       Mamma och jag!


Mamma Jag och Micke, minns inte vart vi är..


Mamma Micke och Lilla jag. Det ser väldigt härligt ut!

Kommentarer
krukväxtindianen / 2010-05-04 @ 16:16:46

förstår inte principen i att säga ''sen'' före något annat. ''sen snygga'' Hänger ju inte ihop för fem öre;P

M / 2010-05-04 @ 16:35:21

Jag vet inte heller varför man säger "sen snygga".

Men de är nog något vi (iaf här i pajala) gör.



Vet inte vart de kommer ifrån heller, men vi har nog använt de väldigt länge.

Tror nog nästan alla säger så, då menar jag inte exakt alla men dom flesta.

Sen menas de ju oftast som denna gång, inte så speciellt snygga.



Men där har du en liten förklaring :)


Jocke / 2010-05-04 @ 16:55:48

Haha, snygga bilder! :D

Bilden på dig, mig och amanda var jag klart bäst! ;)


Amanda / 2010-05-04 @ 17:31:25

naaw, lite väl snygga vi var ;)


Jennifer / 2010-05-04 @ 21:52:08

Guud så söt du var på den där bilden med din pappa :) Super gullig :D


Gabriella / 2010-05-05 @ 09:48:07

hahaha lite väl heta brudar på tåget! :D


Felicia / 2010-05-05 @ 13:49:21

Hej malvina, jag gillar din blogg! :)



jag har några frågor.. Är du och gabriella (gaabba.blogg.se) släkt eller nånting? Och jag har sett er i gve och ni har kopior av varandras kroppar, fast gabriella är kortare. Hur håller ni er i form? Vad är johanna till er? :D



uppskattar svar! kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback