Onsdag 260510

Nu sitter jag i biblioteket, har nyss gjort den där svenska uppsatsen..
De gick väl så där, men de känns väl bra antar jag.

Orkar inte vara så där jätte seriös..
De får gå som de gå helt enkelt.

Nu har jag iaf rast hur jävla länge som helst juu.
Jag börjar matten först ett.
Så jag har rast i tre timmar, eller kommer ha eftersom jag blev klar typ halv tio.
Jobbigt och sonja är inte i skolan, men hon kommer väl snart.
Elina svarar inte och gabba har lektion.

Så ja här sitter jag helt själv och väntar.
Ska väl hitta på något tills Sonja kommer, om hon kommer.
Hon sa att hon tror att hon kommer så man vet aldrig.

Ska nu sitta och tycka synd om mig själv iaf..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback