Plättar!

Nu har jag nyss kommit hem!
Ikväll mest troligt kommer det komma frågor hit på bloggen som jag hoppas ni svarar på.
För i Matte B så måste man göra en statistisk undersökning.
Så då tänkte jag att jag ställer frågorna här på bloggen.
För då slipper jag gå fram till folk och fråga, för de måste vara minst 50pers som svarar.
Och eftersom jag har mer än 50 per dag så kan dom flesta svara iaf.

Men de kommer upp först ikväll eller imorgon.

Nu väntar jag dock på maten.
Ärtsoppa och plättar, fy faaan va gött!!
och ja det heter plättar, det heter fan inte pannkakor.
Pannkakor är de man gör i ugnen, plättar i stekpannan.
Så tycker då dock jag, och så kommer de alltid heta!!

Idag kl18.00 ska jag och Gabriella fara å kolla nå skit.
hoppas de är värt, vi ger ju dom faktiskt 20kr.
Så är de inge roligt och typ tio min så blir jag väldigt besviken.

Nåja hörs snart!


Kommentarer
Amanda / 2010-05-26 @ 21:36:31

ärtsoppa med plättar malli? :) Det lät fan inte gott :D


M / 2010-05-26 @ 21:53:03

Jag menade ju och plättar :D tihi



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback