Tjugotusen

Nu sitter jag här i datasalen.
Provet gick väl så där, var väl inte så där super svårt.
Men de var ju inte enkelt heller, så ett G kanske.

Jag har iaf rast ända till 14.35 och Elina den jäveln tvingar mig att sitta här.
Sitta här i skolan och inte göra någonting.

De är de hon tvingar mig till..

När jag hade egentligen kunna ligga hemma och sola.
Bygga på min lilla bränna om jag har.

Nu ska jag göra något lite vettigare än att sitta här kanske?
-eller de kanske inte finns något vettigare.
vad vet jag..

Jag har iaf ett mål som jag skapade idag!
Jag ska skriva 1000 inlägg innan sommarlovet.
Just nu ligger jag efter denna på 891 inlägg, så önska mig lycka till!
Ne nu hörs vi senare!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback