Godmorgon!

Har vaknat för kanske en timme sedan.
Igår hann jag inte riktigt uppdatera något.
Förlåt för det..!

Hade en helt rolig kväll iaf.
Började med på morgonen så hade vi bild och idrott.
Och vi gjorde ingenting på någon av lektionerna haha.
Satt bara å ritade lite för mig själv och vi höll på garva åt en låt.
Och idrottslektionen berättade han bara lite.

Sen åt vi, gick upp till salongen och tvättade håret och fixade julia lite.
Efter de gick jag hem och sminkade mig och sådant.
Och sedan gick vi  tillbaka till salongen och fixade oss ännu mer.

Och halv sex så hade vi en visning på öppet hus.
Det gick hur bra som helst också!

Ska se sen när någon lägger upp bilder så snor jag dom..

Kommentarer
Gabriella / 2010-11-26 @ 13:04:52

sv: Jag tyckte den var jättefin! :-)

Dock hade den fått vara lite längre ;-)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback