Godmorgon!

Nu har jag nyss vaknat.
Ligger ännu i sängen.

Är hemma hos Victor just nu.

Igår vaknade jag vid sju av att johanna ringer och säger att klockan är åtta...
Sen kunde jag inte somna om, och vid nio tiden drar vi till överkalix.
Väl i överkalix besiktar Johanna bilen, och sedan drar vi mot Luleå.
Går på biltema, Hm, elgiganten och clasohlssons.

När vi ska börja åka hem så säger johanna att hon vill till ikea.
Så då svänger vi av vid töre mot kalix ist.

Vi kommer in till kalix och jag visar från bilen vart skolan är och vart jag bor.
Sen åker vi mot haparanda till ikea då vi sen springer runt där.
Och vid nio tiden var vi väl hemma.


Kommentarer
Amanda / 2010-11-02 @ 22:06:29

åh , har ni varit till luleå?! :D fan, du skulle ha ringt mig ju :) <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback