Julkänsla

det har jag just nu, jag sitter och lyssnar på massor med jullåtar. Även fast jag inte alls vet vad jag vill ha i julklapp så längtar jag ändå till att öppna massa paket. För om jag ska vara ärlig, så önskar jag mig nästan ingenting just nu. Jag har de jag vill ha och känner inte att jag behöver något heller. Det enda jag vill är att äta god julmat lyssna julmusik öppna julklappar som man vet vad man får eftersom man inte önskar något så måste man välja ut julklapparna själv, eller så är det pengar för man inte kom på något. Sen är de då också massa småsaker som man får varje år. Men ändå, de är ändå roligt att öppna paket.. Och vet ni vad? Jag har redan fuskat lite, mamma köpte mig en vit julgran här för ett tag sedan. Och jag har redan pyntat den, de gjorde jag för kanske 3 veckor sedan? haha.. Den är jätte fin, den är vit med silvriga och lila pumlor. Riktigt snyggt om jag ska vara ärlig. Hoja nu blev jag sugen på gravlax också..



(bild från google)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback