21 Oktober 2010

Goddag!
Nu sitter jag och äter några mackor.
Ska åka med bussen om 35min.

Ska bli underbart skönt att komma hem!!
Har varit duktig och dammsugit lite och diskat lite.
Resten får micke diska höhö..

Hann inte uppdatera idag innan skolan.
Vaknade tio över sju och måste gå kvart i åtta.
Så var tvungen å stressa något!!

När jag kommer till skolan gör jag klart de vi ska göra imorn.
Så missar inget imorn, sen fick jag en ny uppgift också.
Men de kan jag göra vart som helst.
Sen hade vi idrott, och då var de bad.

SKIT ROLIGT!
Haha jag och Hanna åkte bara i rutschkanan eller vad de nu heter.
Sen kom julia också och åkte med oss.
Haha fan så vi garvade!!

Och såhär ser jag ut idag tihi..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback