31 Oktober 2010

Goddag!
Igår var det lite party hhöhö..

Satt hos johanna och hos rebecka mesta delemn av kvällen.
Hade även klätt ut oss, men de kommer bilder!

Har inte så mycket mer att skriva..
Får ta och uppdatera bättre senare tror jag.

Anonym om Godmorgon!:
Vilket märke på ögonbrynspenna o vilken färg använder du på den? :)

Svar till Anonym;
Jag har märket isadora, och jag är inte säker på vilken färg jag har.
För nu är pennan så kort så man ser inget.
Så måste köpa en ny.
Men jag tror att antingen har jag Cashmere eller light brown.
Tror nästan att det är light brown men är inte säker..

Och den ser ut så här;


Kommentarer
Linn / 2010-11-01 @ 09:45:00

Kika in bloggtävlingarna, http://linnlagerskog.blogg.se/category/tavlingar.html :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback