Prickigt som en prickikorv höhö..

Goddag!
Kom just hem från skolan.

Har varit en ganska skön dag ändå.
Började med att rulla permanentspolar.
Något jobbigt men det behövs.

För sen innan jul kommer vi ha permanentprov.
Så då ska man klara det på 45min.

Efter lunch så fick vi tvätta varandras hår med massa kurer och sånt.
På julia gjorde jag först en peeling och sedan schampo.
Efter det la jag en typ en roll-on på några ställen på skallen.
Den ska göra så att det inte kliar.
Efter det gjorde jag en inpackning typ.
Som jag pänslade på topparna och sen fick hon sitta i värme.

Och efter det stylade vi håret och annat skoj!

Förresten, gjorde lite coola naglar igår med Victor♥
Det hela var hans idé, både färgen och hur de skulle vara ;-)
Suddiga bilder jag vet...


Kommentarer
Ville / 2010-10-18 @ 21:23:20

Gilla, ballt mönster :D Puss <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback