Torsdag kväll!?!

Nu har jag städat och allt!
Har dammsugit och dammtorkat överallt.
Orkade inte skura..

Sen har jag städat lite i toan.
Och så har jag också torkat av kylskåpet.
Så nu är allt fräsht!

Så tänkte jag skulle ta och duscha!
Hade tänkt duscha imorn på morgonen.
Men tänkte att jag duschar nu istället, för då kan jag sova längre.

Imorgon börjar jag redan halv tolv, så jag kan åka hem med tidiga.
Skööööööööööönt om något!!

Så måste packa ner allt imorn och ta med det till skolan.
För hoppar sen på vid skolan.
Huh tungt och bära allt men äh man måste ju!!

Gammal bild.. eller ja något iaf

Kommentarer
Carro / 2010-10-28 @ 18:45:02

Super fin blogg. Allt bra med dig? :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback