one time i tried

Detta passar in på mig så otroligt mycket:
Trying so hard not to laugh when everyone else is dead serious.

Det är alltid jag som skrattar när alla andra är helt seriösa.
Ibland blir dom t.o.m sur på mig för att jag skrattar.
Men vet ni vad?
Jag kan inte hålla mig!

Jag måste skratta när jag tycker de är komiskt, typsikt, chockande och sådana saker.
Även fast det inte är roligt i sig så måste jag bara skratta, dra ett -asg!!

Jag är knäpp, jag vet :)
Men vafan ibland är jag bara så.

Som en gång, så åkte vi ett par stycken i en bil.
Då bilen sedan åker i diket.
Det var vinter och de hände ingenting, personen körde inte alls snabbt.
Och alla var helt seriösa och jag var den enda som skrattade!!!
Dom blev lite sura på mig den gången, men vafan jag kunde inte hålla mig? ;-o
Men sen kunde vi alla skratta gott åt det, för ingen skada blev skedd!

Sen finns det en annan gång, då en man kommer och hotar mig och en vän till mig.
Han frågar om han ska döda oss och jag börjar då garva honom rakt upp i ansiktet.
Och han säger "skratta du, jag springer hem och hämtar kniven"
´försökte vara seriös, men direkt han vänt sig så började jag skratta igen!

Hade kunnat skriva massa, men det här får räcka!!


Hösten är vacker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback