20 September 2010

Goddag!
Hann inte uppdatera imorse var så satans trött..
Men denna dag har då varit en hel dag av karaktärs.
Vi har rullat permanentspolar på morgonen och efter lunch så fick vi göra en frisyr.
Men då på varandra, och de skulle vara temat:
Rock eller Lockigt

Slänger in bilder senare, för nu är jag jätte hungrig!

Jag var tillochmed så jävla duktig att efter skolan for jag och handlade.
Och Efter de tog jag en skön dusch.
Men tur var ju då att Julia tvättade mitt hår i skolan så behövde bara duscha kroppen.
Så de gick snabbt och de var inte alls jobbigt som i vanliga fall.

Slänger in dessa bilder från i morse och så ska jag göra mat.

Kommentarer
Ville / 2010-09-20 @ 16:48:09

Min snukka sejj :D <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback