Alla dessa funderingar

Jag funderar och funderar..

Fundering nummer 1:
Beställa kläder
Är sjukt sugen på att beställa kläder men jag vet inte.
Vill beställa någon jacka också men hittar som ingen.
Så ska jag vänta med att beställa tills jag hittar en snygg jacka?
Eller ska jag beställa nu och beställa en gång till senare..
De är den funderingen jag har.

Fundering nummer 2:
Köpa en ny mobil
Är den andra funderingen jag har på min hjärna just nu.
Är så sjukt sugen på en ny mobil.
För min dampar och ja den har nog inte många livlinor kvar kan jag gissa.
Den är nog på sitt sista lopp just nu.
Så, vad gör jag?
Ska jag beställa en ny mobil eller ska jag vänta tills min går sönder helt?

Fundering nummer 3:
Orka gå in till stan
Jag funderar också på att gå in till stan.
Köpa lite smink och fara och sola och sådant.
Men huh orkar?
Eller ska jag ta de någon annan dag

-Jag just nu!

Kommentarer
Henriikka / 2010-09-13 @ 15:44:21

köp inte en jacka när du inte vet hurdan, utan vänta tills du ser den jackan du vill ha. Annars blir det ju lätt en massa onödiga köp som kanske inte används? :) Köp en ny mobil. En till mig också tack ;))))


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback