Bilder

Så nu har jag bilderna på datorn.
Min söta älskling hade med sin kabel.
Så jag skickade mina bilder till honom och sen förde han över dom.
Tack honeybunny♥

Tog bild på min mapp men den försvann.
Så fotar en ny nästa vecka!



Denna frisyr gjorde jag på skoj under rasten


Den här frisyren kan man ha på tre olika ställen, de här är ena (jag som gjort)


Och de här andra. (jag som gjort)


Och de här är tredje (Julia som gjort)


Sen fick vi lära oss Femfläta, de här är mitt andra försök.



Och de här är Julias första försök :)


Kommentarer
Sanna / 2010-09-04 @ 23:36:23

Läskigt med enmassa lösa huvuden där bakom i skåpen!

Paloma / 2010-09-04 @ 23:37:02

Nice ju! :D Behöver du en försökskanin nångång så finns jag här för dig! ;D


sonja / 2010-09-05 @ 11:48:08

vad fint de var :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback