FAn så jävla less jag är just nu!!!!!!!!!!

Hojaaaaaaaa fan så jävla förbannad jag är!
Jag är svinigt jävla trött men ne de går inte att sova.
Varför?
Jo för att min bror är den mest egoistiska personen på denna jord.
Och han ska prata och leva om.

Har hållt på somna sen tolv-halv ett men varje gång jag just hållt på somna.
Ja då ska han börja prata och saker, så nu kan jag inte sova.
Nu är jag pigg men ändå helt jävla slut.

Ja hur många timmar blir det att sova?
Kommer ju inte somna nu precis, kanske om en timme?
Så kanske tre och enhalv timme får jag sova.

Jätte bra!!!
Kommer vara något less imorn.
Och kommer vara något slut imorn också!!!!!


Kommentarer
Gabriella / 2010-09-21 @ 11:38:38

aaw, syskonkärlek! ;-)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback